Ένα βήμα πιο κοντά στον εκσυγχρονισμό των υπηρεσιών υγείας κάνει το Υπουργείο Υγείας, καθώς ήδη ξεκίνησε πιλοτικά το κλείσιμο ραντεβού μέσω ίντερνετ για τις δομές της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας.
Το μέτρο, το οποίο αναμένεται να επεκταθεί σε όλη τη χώρα μέσα στους επόμενους μήνες θεωρείται άκρως σημαντικό τόσο για τους πολίτες, όσο και για τις διοικητικές υπηρεσίες και τους γιατρούς, αφού εκτιμάται πως θα επιτρέψει να κλείνονται οι επισκέψεις πιο γρήγορα, πιο εύκολα και πιο ανέξοδα για τους ενδιαφερόμενους.
Το θέμα του εκσυγχρονισμού των υπηρεσιών για ραντεβού στο ΠΕΔΥ, πρέπει να σημειωθεί, είναι μία…ιστορία που απασχολεί το ΥΥΚΑ από τους πρώτους κιόλας μήνες “γέννησής” του. Ήδη από τον περασμένο Μάιο μάλιστα είχε ανακοινωθεί πως η Διοίκηση του ΕΟΠΥΥ και το ΥΥΚΑ θα προχωρούσαν στην ανάπτυξη ενιαίας πλατφόρμας προγραμματισμού ραντεβού σε εθνικό επίπεδο. Την υλοποίηση και τη φιλοξενία της, δε, αναλάμβανε η ΗΔΙΚΑ Α.Ε., ενώ οι πόροι θα προέρχονταν από το ΕΣΠΑ.
Με την εφαρμογή του νέου μέτρου – το οποίο βάσει όσων είχαν εξαγγελθεί βέβαια θα έπρεπε να έχει τεθεί σε εφαρμογή ήδη από το καλοκαίρι- πάντως το ΥΥΚΑ κερδίζει διπλά. Κι αυτό διότι από τη μία εξασφαλίζει πως τα ραντεβού θα κλείνονται πλέον σε εθνικό επίπεδο, βελτιώνοτας τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς τους πολίτες, από την άλλη όμως διευκολύνει και τον έλεγχο των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ γιατρών.
Στο πλαίσιο αυτό, στην κεντρική βάση δεδομένων της ΗΔΙΚΑ από τη μία θα καταχωρούνται η διαθεσιμότητα των γιατρών ανά ειδικότητα και θα κλείνονται τα ραντεβού και από την άλλη θα ενημερώνονται οι ιατροί για τις μηνιαίες υποχρεώσεις τους, σύμφωνα με τα προγραμματισμένα ραντεβού.